Is er een _betrouwbare_ (betaal)dienst die op je plantjes en de post (bij de deur weghalen) kan passen in een vakantie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons heet die de buurvrouw ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is ook op vakantie ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een leuk huis hebt, kan je dan geen bevriende familie of studenten vragen? Of een plaatselijke advertentie zetten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Of een plaatselijke advertentie zetten?'
Ehm tja... De potentiële inbrekers zien dat briefje natuurlijk ook hangen :).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal wel meevallen en je kunt de periode weglaten een een mailadres achterlaten. Ik las dat bij ons iemand was die zo'n service heeft opgezet voor huisdieren. Maar er is niet landelijk zo iets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien... Maar ik heb niet zo'n zin te vertellen waar ik precies woon aan alle GV'ers ;)

Antwoorden (2)

Er zijn tal van lokale en landelijke intiatieven op dit gebied. Meestal ook voor de huisdieren. Als je maar betaalt.

Ik denk dat ik zelf toch eerst in buurt, dan in familiekring / vrienden zou kijken. Als het alleen voor de kranten en planten is kan je misschien de planten elders onderbrengen. Ik zet de mijna vaak buiten.

Kranten en post kan je soms ook laten liggen als je geen ruit hebt waardoor potentiele inbrekers zien dat je weg bent. Krant zou je sowieso even kunnen afmelden in de vakantie en met een NEE NEE sticker krijg je veel minder binnen dan normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaat een organisatie die heet MijnGemak
www.mijngemak.nl
Zij verzorgen zulk soort diensten. Ik heb er goede ervaringen mee.