Kan je alleen thuis blijven in de vakantie als je 14 bent?

Ik ben bijna 14 en mijn vader gaat de caravan verkopen omdat het te veel geld kost omdat we een andere auto speciaal hebben voor de caravan, nu wilt hij geen kleinere kopen want dat kan de leaseauto wel trekken. maar hij zegt nee, nu wilt hij in een tent. ik wil niet mee kan dat al als je 14 bent en alleen thuis? (ik heb het nog niet overlecht)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Hahaha, je vraagstelling is grappig: hebben jullie dit eens meegemaakt? En dan krijgen we een uitwijding van Mister J die met zn koninklijke puber but niet in een tent wenst te slapen en daarom niet mee wilt op vakantie.
Om eerlijk te zijn: ja, heb ik weleens meegemaakt. En helaas, ik moest gewoon mee :-)

Het leven als puber is ook zo moeilijk...die stomme ouders begrijpen er niks van! Weet lieverd, wij ouders begrijpen jullie heel goed. We zijn zelf ook jong geweest...dus kennen jullie kuren en kronkels.

Nou, ga maar vast nadenken over de vele kleren en spullen die je mee wilt nemen met de vakantie. Want ben bang dat jij deze zomer lekker in de tent slaapt.
Van mijn ma mochten toentertijd mijn cowboylaarzen iig niet mee naar spanje... Ik heb ze toen bij vetrek aangetrokken ;-)

Geniet van de mooie dag!
Ps later lach je erom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een zoon van 14 die ik zeker nog niet gedurende een vakantie alleen thuis zal laten. Een dag is niet een probleem, maar meerdere dagen of weken doe ik zeker niet.