Ik hou van stranden en zeewater en rivieren. Waar zijn hele mooie cams te vinden van water?

De beelden moeten duidelijk zijn (streaming, met hele mooie beelden, dus hele zuivere beelden liefst). Waar vind ik zulke streaming beelden van water, strand, rivieren, ... ?
Kan iemand linkje(s) geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

heb je hier iets aan?

http://www.viewsurf.com/vue-229-Nice_-_Panoramique.html

Toegevoegd na 5 minuten:
en nog een.

http://www.checkcams.com/italy/lakegarda
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben vorig jaar ben ik naar de franse alpen geweest. De camping heet Au pre du lac. Je zit midden in de bergen en als je je bed uitkomt dan kan je zo naar het meer kijken (als je er vlak bij staat natuurlijk) echt leuk. Het enige wat wel jammer is dat de wint zo door de alpen gaat dat het er best wel koud kan zijn. Je kunt wel vaak weg want er is veel te doen. Het ligt 35 km van af Grenoble vlak bij Vizille. Echt een leuke camping. Niet groot maar je kunt elke dag aan het meer liggen.