als je veel off piste gaat en van een beetje stunten houd, wat is het handigst: een snowboard, ski's of bigfoots? zelf ski ik al erg lang btw

heel graag antwoord!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Een hele goeie verzekering afsluiten is denk ik het handigst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Snowboard voor de ultieme adrenaline rush:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe een snowboard, omdat deze het grootste oppervlak heeft en je dus het beste over poedersneeuw kan glijden.
Ook bestaan er speciale off piste ski's die extra breed zijn.
Bigfoots zou ik afraden, die zijn leuk voor op de geprepareerde piste, maar in diepe sneeuw zak je meteen weg.
Qua stunten maakt het allemaal niet zoveel uit, met een snowboard kan je makkelijker flips maken, maar met ski's kan je weer dingen die je met een snowboard niet kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met bigfoots kun je niet veel, zeker niet offpiste. Zijn meer bedoeld voor wintersporters, die een beetje aan willen klooien en dan snel weer de kroeg in duiken.

Wat verder handiger is, ski's of snowboard, hangt puur van je eigen keuze af. Met beide kun off piste goed uit de voeten en met beide kun je ook stunten. Maar net wat je leuker vindt.
AlphaLimaSierra