Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

In toiletgebouwen zijn vaak stopcontacten. Voor föhns en scheerapparaten neem ik aan, je moet er wel bij blijven natuurlijk, ;p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toestel en lader afgeven bij receptie en de volgende ochtend, geladen en al, weer ophalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook een plek huren met een stroom punt! Dan kun je ten alle tijde je telefoon en camera opladen! Wel ff een speciale verloopstekker kopen/krijgen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dezelfde plek waar je nu internet?

Verder heb je mobiele accu's waarmee je telefoons en ipods en dergelijke een aantal keer mee kan opladen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo grapjas? Die accu's zijn gewoon te koop, en past gewoon in je broekzak! En verder zijn er ook opladers op zonneenergie trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij bedoelde grapjas op je eerste opmerking. En het hoeft toch niet zo te zijn dat die vrager nu op de camping is maar het zichzelf afvroeg...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook de eerste opmerking was niet als grapje bedoelt. Want VOORdat je op pad gaat met je tentje, zorg je er natuurlijk voor dat je telefoon en camera opgeladen zijn! En eventueel extra accu's.
En dat geld ook voor de apparaten waar ik het in mijn volgende opmerking over had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En in plaats van zonneenergie adapters, en grote accu's waarmee je een aantal keer kan opladen, heb je ook multifunctionele opladers die je met batterijen kan voeden.
Ik weet dat iBood er bv 1 in de reclame had voor 13 euro. Zie http://www.uniekproduct.nl/ibood/5714/Duracell-Duopack-Mobiele-Pocket-Chargers-incl-AA-batterijen/
Kost volgens hun dus normaal 40. En normale AA batterijen kan je overal kopen ;-)
Met een kleine Zonnecel : Is met stekkers (voor bijna iedere telefoon) overal te koop:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding