Wie kan me leuke (sportieve dingen) aanraden voor een citytrip naar Madrid?

Liefst de dingen die je niet overal op internet kan vinden , maar persoonlijke ervaringen, bv een leuke tapasbar, leuke sportactiviteit, Spaans avondje uit, een bepaalde bezienswaardigheid die niet iedereen kent.... je weet wel, de 'onverwachte' leuke dingen. Het mag eender wat zijn. Alvast bedankt!
De tips zijn voor een vijfdaagse trip in april.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Een lange wandeling door het Retiro park is sportief en erg mooi en leuk. Er hangt altijd een leuk sfeertje. Ook een sportieve aanrader zijn de "Vias Verdes". Dat zijn oude spoorlijnen die zijn aangepast en nu als (lange) fietsroutes dienst doen. In de provincie Madrid heb je er een stuk of 3, 4. Ik neem aan dat je daar ter plekke fietsen kunt huren.
Zijn heel mooi kwa natuurschoon en je hebt er geen last van auto's. Misschien een verdwaalde ruiter te paard en wandelaars. Dit is de - engelstalig - website, met meer informatie. http://www.viasverdes.com/GreenWays
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben ook benieuwd naar de reacties hier, als er leuke dingen te doen zijn gaan wij ook misschien een keer. Ik hoor vaak dat in Madrid vele malen minder leuke dingen te doen zijn dan in Barcelona! In Barcelona zijn erg veel leuke dingen te doen en je kan er goed eten! Hier gaan wij elk jaar naar toe! Als je nog nooit in Spanje bent geweest is Barcelona toch wel de eerste stad waar je moet zijn geweest!