Wat is het verschil tussen een hotel en een aparthotel (of appartement hotel)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
10.9K

Antwoorden (2)

Een appartament hotel biedt je oa een keuken, wat je normaal in een hotelkamer niet hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijkomend op hetgeen Jelle aangeeft is de dienstverlening anders.

Er wordt niet dagelijks gekuist, maar 1 of 2 maal per week.
Ook moet je bij 'business appartement hotels' niet elke keer je terug naar huis gaat, al je spullen meenemen.
Die kan je achterlaten, omdat je de appartement voor langere periodes neemt.