Wat is de allergoedkoopste manier om te overnachten in Amsterdam?

Voor een band uit Rusland zoek ik een hotel/hostel in of nabij het centrum van Amsterdam voor één overnachting, op 5 april.
Het gaat om 6 personen.
Het goedkoopste dat ik heb kunnen vinden is 94 euro voor alle 6.
Kan dit goedkoper?
Weet iemand wat het goedkoopste hotel/hostel in Amsterdam is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K

Antwoorden (5)

couchsurfing. Via de site http://www.couchsurfing.org/ kun je in contact komen met mensen die gratis een slaapplaats aanbieden. puur omdat ze het leuk vinden om andere interessante mensen te ontmoeten.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.
Dit was ook mijn eerste idee, maar tot nog toe heb ik geen succes gehad. Voornamelijk omdat ik een tussenpersoon ben en ze dus geen rechtstreekse aanvragen van de band ontvangen. Dit kan niet anders omdat ze niet erg sterk zijn in de Engelse taal, en Nederlands spreken ze al helemaal niet...
Nu de tijd begint te dringen wordt het dus zoeken naar een zo betaalbaar mogelijk alternatief.
Intussen blijf ik zoeken naar een zestal banken...
+
Kijk hier eens. Ik zie er al vanaf 10 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. +
Die site heb ik al een tijdje geleden goed doorgespit; er staat wel vanaf 10 euro, maar op de door mij gewenste datum ben je al snel minimaal 20 p.p. kwijt...
Goedkope hotels in A'dam zijn over het algemeen ZEER slecht! Bedluizen etc.

Voor in Adam probeer Stay Okay (voormalig jeugdherberg) in Vondelpark.

Of laat ze tenten meenemen en ga naar canping Zeeburg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nodig ze bij je thuis uit, na een paar flessen goedkope vodka hebben ze geen hotel meer nodig, maar hangen ze laveloos over je bank. Zodra zij mooi gedrapeerd over de bank en het tapijt liggen, ga jij lekker in je bed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had het al overwogen, maar van wat ik weet van dronken Russen heb ik ze liever niet in mijn huis...
het goedkoopste zal zijn in een jeugdherberg