Hoe kan ik een medicijn koel bewaren op een festival?

Ik ga 3 weken op vakantie naar het buitenland en onderdeel daarvan is een festival. Nu wil ik mijn medicijn met alcohol (externe topical) goed bewaren. Wat is hiervoor de beste manier omdat het goedje met 30/40 graden in een broedende tent nooit goed kan gaan...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Het beste antwoord

Er is een USB koeler (zie link), die je kunt aansluiten op een portable USB power pack die op penlight batterijen werkt. Of het echt werkt en of je het geld ervoor over hebt weet ik niet. Als je de medicijnen dagelijks nodig hebt is het wellicht een optie voor je hele verblijf.

Fijne en gezonde vakantie!
paulus811
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Koelbox in de auto aansluiten????

Toegevoegd na 9 seconden:
Of in je tentje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet of je dat kent maar er bestaat een zakje die je uit de vriezer kunt halen. Dit zou je kunnen gebruiken. Dit kun je hergebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neee zo'n ice pack. Dat blijft dan heeel lang koel.
Ik weet niet naar welk festival je gaat, maar er is meestal wel een EHBO post aanwezig. Als je hun vraagt het koel voor je te bewaren zullen ze dat wel voor je doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoede al zoiets. Sziget is een te gek festival. Groter dan Glastonbury nog. Geen garantie dat ze goed engels spreken trouwens! Als noodoplossing kun je een thermoskan vullen met ijs en dat dagelijks opnieuw. Moet ook werken.
Uit je reakties lees ik, dat je naar Hongarije gaat met de trein - enige oplossing lijkt me dan, je tentje op te slaan bij een beekje, of op een boerenerf een drinkbak voor het vee te zoeken, en je medicijn daar in te hangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, het wordt Balaton Sound! Ook van de organistatie van Sziget btw. Nogmaals, check EHBO aldaar en neem voor de zekerheid een thermoskan/fles mee.
een koeltas. met koel elementen. eventueel daarom heen kranten en zilverpapier. en dat dan dus weer in een tas. en dan als het ff kan daar ergens in koud water hangen. of in een gat in de grond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel eens van speciale reiscontainertjes gehoord die medicijnen koel houden.
Ik zou informeren bij de apotheek om te horen wat de mogelijkheden zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De eenvoudigste oplossing is om een stevige lepel mee te nemen. Als je kampeert heb je dat al bij je. Daarmee graaf je een gat in de grond, waar je je medicijn in een fles met koud water of ijs in stopt. Niemand zal het meenemen of er aan zitten. Zo heb ik eens een week lang boter bewaard op een hete camping in Spanje. En de grond rondom het Balatonmeer is zacht genoeg om te graven.