Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je naar een hotel gaat met een kans op bedwandsen. Wat kan je dan het beste doen om geen last ervan te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn hoeslakens met hierin een laagje kunststof voor incontinente mensen, die zou je kunnen kopen en meenemen en over het matras doen zodat ze er niet door kunnen komen. Liefst dan nog twee die je aan elkaar naait en alleen bij het voeteneind open laat zodat je die als een zak over het matras kan doen. Verder zou ik zeker ook een insectenspray meenemen en tussen matras en hoes spuiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

lijkt me dan geen goed hotel je kunt je een matrashoes meenemen voor bescherming of je eigen beddengoed maar beter is een een andere hotel waar het schoon is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We gaan er al heen en er kwam nieuws dat er bij onze bestemming een bedwandsenplaag is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien een bus met betstrijdings middel meenemen of daar te kopen
Goed de lakens controleren op kleine bloedvlekjes. Een bedwants verliest na zich volgezogen te hebben wat van zijn naaginhoud, en dat is te zien op het beddengoed in de vorm van kleine bruine vlekjes of stipjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo kan je controleren of ze er zijn, maar wat ertegen te doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ieuw!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen chemisch bestrijden. Als je ze ziet moet je wegwezen
Niet naar dat hotel gaan.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden
Je kunt er beter niet heen gaan. Bel het hotel en vraag je geld terug. Bij de volgende link kan je zien wat voor gevolgen bedwantsen kunnen aanrichten bij de mens. Ik zou het er niet op wagen! Je kunt er behoorlijk ziek van worden.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ik nam ooit op verre reizen altijd zo'n lichtgewicht lakenzak voor in een slaapzak mee (zonder de slaapzak dus) die schijnt daar al tegen te helpen, heb je gelijk geen probleem als het beddengoed niet helemaal fris lijkt.

Wel 1 tip: koop een gekleurde of verf hem met textielverf in een rare kleur want die van mij hebben ze ooit in Turkije (per ongeluk) met het beddengoed afgehaald (gingen ze blijkbaar toch opeens mijn bed verschonen tussendoor, zo zag het bed er niet uit....), en toen heb ik daarna ALLE voorraden lakens door moeten worstelen om hem weer terug te vinden.
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding