Zijn er in Azie ook lowcost airlines en nationaal georganiswerde reisbureaus?

Ik woon tijdelijk in Shanghai en had verwacht hier voor een prikkie azie te kunnen verkennen. Echter reisbureaus en vluchten zijn erg duur, ik heb vanuit Nederland een goedkopere vakantie naar Thailand dan vanuit hier (buurland) Shanhai! Please advice!? Thanks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Airasia is zeer scherp geprijst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Air Asia is inderdaad niet al te duur, goede service, goede vluchten.
Daarnaast kan ik je ook Bangkok Airways aanraden, maar die vliegen niet op Shanghai, wel op Hongkong, Singapore en enkele andere niet-Thaise bestemmingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn genoeg low cost opties alleen niet direct naar Thailand. Je moet dus met een omweg.
Opties zijn via Manilla met Cebu Pacific.
Naar Hong kong met het Chinese Spring
Met Air Asia vanaf Hangzou naar Kuala Lumpur
Vanaf Hangzou met Jetstar naar Singapore

Succes,
Johan