Heeft iemand ervaring met een treinreis vanaf barcelona naar blanes? Zo, ja hoe gaat dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Morgen ga ik er al heen,dus aub snelle reactie!

Antwoorden (2)

Ja, vooral niet de verkeerde trein nemen. Uit ervaring kan ik vertellen dat dat niet fijn is ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ook zeker niet een trein tussen 17.00 uur en 19.00 uur. De trein zit dan werkelijk afgeladen met forensen die in Barcelona werken en dan dus weer naar huis gaan. Heb het twee keer meegemaakt, chaos alom en ik ga echt nooit meer rond die tijd. Maar op elk ander tijdstip, prima! De reis duurt een klein uur en je hoeft niet over te stappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok hartstikke bedankt, de trein nemen wij met 6 jongeren en zijn al om 10 uur in barcelona dus kleine kans dat we zo laat nog de trein nemen, heeft u ook enig idee op er letterlijk op de borden blanes staat aangegeven op het station alvast bedankt voor de moeite!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dan heb je van de drukte gelukkig geen last. Je moet de trein hebben naar Mataro, Malgrat de Mar en Blanes. Volgens mij staat Blanes inderdaad gewoon op de informatieborden vermeld. Heb er toen niet zo goed op gelet.
In Blanes kun je direct bij het stationnetje de bus naar het centrum van Blanes nemen (iets van 1,50 euro per persoon). Wijst zich vanzelf, zelfs ik kwam eruit en ik ben niet zo'n held hoor ;-).
Heel veel plezier in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok hartstikke bedankt voor alle info!!