Met welke vliegmaatschappij vliegt Corendon naar Antalya?

En zijn er nu al indicaties te geven van de vertrektijden in juli 2011?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Antwoorden (6)

Corendon is van oorsprong een luchtvaartmaatschappij. Ze zullen dus met hun eigen vliegtuigen vliegen. Dus corendon airlines.

Toegevoegd na 5 minuten:
http://corendon.com/?gclid=CLSFwN3YuacCFQaGDgod0hvR-w

Hier kan je ook al zien welke vlunchten er al gepland staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Corendon is een turkse vluchtmaatschappij die eigen vliegtuigen heeft en sterk aan het groeien is.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Corendon is sinds enige tijd Nederlands. De Turken hebben de firma verkocht.
ronron1212
13 jaar geleden
Corendon is op gericht door een in nederland werkzame zakenman uit turkije
'eigen' toestellen (geleasd). In onderhoud bij KLM/Transavia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik goed ben ingelicht hebben ze zelf 2 vliegtuigen. De rest van hun transport loopt via Transavia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
ze hebben zeven Boeing 737-300 en -400's
Ze vliegen me eigen vliegtuigen. Ik ben zelf met die maatschappij naar Antalya gevlogen. Moest helaas wel midden in de nacht weg uit Nederland en kwam ook midden in de nacht aan. Ik weet niet of ze altijd op zulke rottijden vliegen maar vorig jaar nog wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste wil ik zeggen dat ik het raar vind dat sommige mensen een min krijgen terwijl ze niet eens een verkeerd antwoord hebben gegeven.

Corendon vliegt meestal met een Corendon of Transavia. Het grootste gedeelte word gewoon gevlogen met Corendon hoor. Als je doorklikt op de site van corendon kunt u bij boeking SOMS kiezen tussen Corendon of Transavia.

Wat betreft de vliegtijden. Corendon en Transavia zijn charter maatschappijen. Een chartermaatschappij is een luchtvaartmaatschappij die chartervluchten aanbiedt. Dit zijn vluchten, die niet volgens een vaste dienstregeling gevlogen worden. De touroperator (in dit geval dus corendon) mag altijd een vluchtwijziging doorvoeren. Vaak weet u pas hoe laat u vertrekt als u uw tickets ontvangt en het is altijd onder voorbehoud van wijzigingen. Soms zijn de vertrektijden al wel bekend van te voren. Deze staan soms al bij de boeking, maar let dus wel op dat het onder voorbehoud is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik was net nog even aan het rondneuzen op de site van corendon. Bij de meeste Transavia vluchten staat de vertrek tijden er al wel bij en bij Corendon nog onbekend.