Ik zoek winkels in Utrecht die rugtassen verkopen van Dakine

Ik weet de Perry en Bever, maar die hebben niet wat ik zoek.
Ik zoek een redelijk ruime tas met laptop vak, iets als de Mission Pack, iets kleiner dan dat mag ook, waar ik elke dag mee kan reizen. Liever geen internet winkel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Het beste antwoord

Naast de Lilith en een friettentje bij de Domtoren zit een snowboardshop, daar verkopen ze Dakine rugtassen. Je kan hier ook tassen bestellen die ze eventueel op dat moment niet hebben dus als je niks ziet wat je leuk vind kan je ernaar vragen bij de werknemers.

Toegevoegd na 5 minuten:
De winkel heet Cellblock, en zit aan de Donkere Gaard.
zie bron voor de website..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de site van Dakine (zie link hieronder) kun je daar snel achterkomen met de "store locator".

Hier 3 winkels die vlak bijelkaar liggen:

Ger Schoen Lederwaren - Lijnmarkt
Curve Board - Donkere Gaard
Cellblock Boardshop - Donkere Gaard

Succes!