Wanneer gaan de meeste discotheken open in Lloret?

Met een aantal vrienden ga ik naar Lloret van 4 tot 11 juni. Zijn er dan al discotheken open? Ik kwam er namelijk net achter dat Temptation pas de 11de open gaat.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.7K

Antwoorden (6)

De meesten zijn al in mei open.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rond de 11e idd de leukste..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles is dan al open en draait op volle toeren .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin mei gaan ze open, maar wees dan wel voorbereid op een lege dansvloer..
Begin juli is het al volop feest hoor, en als de Temptation dan nog niet open is, dan is de buurman ervan dat wellicht al wel! Lloret is wel ingesteld op tourisme in het voorseizoen, dus je zal je niet vervelen :-)
Have fun!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vorig jaar 1 juni was de disco wel open, maar
Idd wel leeg...
De zee is ook niet echt lekker warm...
Ik zou volgende keer een maandje later boeken
Is wel duurder, maar nu weet je waarom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet duurder omdat de discotheken etc in juli/aug open zijn, maar omdat in juli/aug de meeste mensen vakantie hebben. Wanneer iedereen in mei zou gaan, was alles in mei al open.
Kwestie van vraag en aanbod!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is natuurlijk ook wat ik bedoel, de disco is leeg omdat de meeste mensen pas in juli/aug vakantie hebben. Dus dit komt op hetzelfde neer!.
Ik ben in 2010 van 5 t/m 12 juni in Lloret de Mar geweest en ik kan je verzekeren dat het nachtleven dan al volop in bedrijf is. Ik vermoed dat je net als ik op examenreis gaat aangezien deze groep ongeveer als enige dan al vakantie heeft.

Dat gegeven zorgt ervoor dat het strand niet vol ligt met volwassenen en andere toeristen, maar dat er voornamelijk leeftijdgenoten zijn. Dit is een groot voordeel vergeleken met het Lloret later in de zomer als iedereen vakantie heeft.

Veel plezier!