waarom kun je nu(juni) geen vakantie naar Gambia boeken voor van de winter??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je hierbij dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie zegt dat dat niet kan?
Cryofiel
12 jaar geleden
Het kan best - zie mijn antwoord.
Cryofiel
12 jaar geleden
Leuk trouwens, al die kinderkoppies - ik heb ook een paar vergelijkbare foto's, al heb ik die niet in Gambia gemaakt.

Antwoorden (4)

Je kunt nu best reizen boeken naar Gambia, hoor.

Een voorbeeld is een zeventiendaagse rondreis door Senegal en Gambia van Sawadee. Vertrekdatums 28 oktober, 18 november, 23 december, 13 januari, 17 februari, 9 maart of 6 april - hoewel die laatste twee niet meer in de winter vallen. Zie de eerste Bron hieronder voor details.

Zelfs Kras biedt reizen naar Gambia aan - zie de tweede Bron.
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist. Kras had ik ook gevonden.
Dus ik snap de vraag niet.
Hoe komt de vraagsteller er bij dat het niet zou kunnen?
Cryofiel
12 jaar geleden
Misschien zomaar een groot reisbureau binnengelopen. Die fout heb ik ook eens gemaakt. Bleek dat die reisbureaus alleen maar de standaard reizen aanbieden die "iedereen" boekt: strandvakanties, skivakanties, en de fly-drives naar de bekende grote touristenmagneten in Amerika, Thailand en dergelijke. Toen ik daar binnenliep, bleken ze nog nooit van mijn bestemming te hebben gehoord - moest ik ze nota bene eerst aanwijzen op een wereldkaart. Waarbij ze overigens grote moeite hadden een wereldkaart te vinden - daar hadden ze echt niet op gerekend! Toen ze doorhadden waar ik heenwilde, moest ik ze nog uitleggen bij welk land die bestemming hoorde. Daarna gingen ze kijken of Neckermann, TUI, Holland International, Arke, en noem alle bekende massa-namen maar op, die bestemming in hun pakket hadden. Hopeloos, dat had ik meteen moeten zien.
Om dezelfde reden dat je vrijwel geen winter kleding kan kopen in de zomer. Er is geen vraag naar, althans niet genoeg. Je kan wel een losse vlucht boeken volgens mij en los een hotel reserveren maar organisaties komen daar pas later mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel luchtvaartmaatschappijen hebben hun winterschema's nog niet gemaakt. Voor een bestemming als New York waar elke dag meerdere vluchten naar toe gaan is dat geen probleem; voor een bestemming als Gambia kan dat betekenen dat er misschien wel helemaal geen vlucht gaat op de dag die jij wil. Ik weet niet wanneer de winterschema's gemaakt worden maar het zal niet zo lang meer duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja hoor kan wel kijk maar op travelpoort.nl