Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

in de zomervakantie wil ik graag naar spanje om spaans te leren(max. 6 weken)

Welke plek school ofz lukt dit het beste financieel gezien. Wil dan ook nog een slaapplek hebben en een bijbaantje in spanje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
896

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Wat een leuk dee! Super voor je talenkennis!!
Er zijn meerdere links. Hier een vrij betaalbare.

http://www.digischool.nl/po/community12/?page=custom&file=overgang.html

Al je vragen in een mail naar die organisatie sturen zodat je weet of je bij een "goede" zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn verschillende organisaties. IK denk dat je er heel wat vindt als je googled. Vaak kun je bij mensen thuis logeren.
Ik zou zeggen Salamanca is een heel leuke stad maar als je een bijbaantje zoekt. Het stikt daar van de studenten, dus die baantjes zijn wel op denk ik. Misschien kun je beter iets aan de kust zoeken. Ook weer met niet teveel nederlanders, want dat is slecht voor je taal
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Salamanca is DE plaats om heen te gaan omdat daar het minst met een accent wordt gesproken. Het plaatsje schijnt ook stikvol spaanse scholen te zitten.

Ik heb het ooit (was geweldig kan het iedereen aanraden) gedaan maar ben voor de cultuur naar Barcelona en Granada gegaan, leek me leuker.

De organisatie waarmee ik ben geweest (>15 jaar geleden) bestaat nog wel en ik was toen erg tevreden. Zie de link

ps was toen niet al te goedkoop trouwens
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding