Welke organisatie bied taalreizen naar Finland toe?

Ik zoek een organisatie die taalreizen naar Finland organiseert.
Ik ben 15 jaar.
Het liefst ongeveer 4 weken in de zomervakantie. Vanaf 17/18 juni zou helemaal fantastisch zijn.
Ik bedoel dus een reis naar Finland om daar de taal te leren, op school of in het dagelijks leven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, alleen die was voor volwassenen.

Antwoorden (1)

De bekendste taalreizenspecialist is ESL. Zijn zijn uitgeroepen tot beste taalscholenspecialist/-aanbieder ter wereld. Ook bieden zij reizen aan voor jongeren en naar Finland. De stad wordt gekozen op basis van je interesses en type leerstijl/leraar die je zoekt.

Ook www.interlanguage.nl/taalreizen biedt veel verschillende taalreizen aan.

Wil je tijdens je taalreis ook andere. leuke dingen doen dan alleen studeren dan is Speak & Fun misschien iets voor je. Zij bieden speciaal voor jongeren erg leuke taalreizen aan.

Toegevoegd na 3 uur:
Er is geen directe link naar een Finse taalcursus voor jongeren. Ik heb de algemene jongerenlink toegevoegd en die voor de Finse cursus voor volwassenen. Volgens mij kan je op aanvraag e.e.a. regelen, hiervoor zou ik een mail sturen naar ESL.
Succes ermee, helaas kan ik je niet verder helpen dan dit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je ook de directe link naar Fins geven bij ESL aangezien ik die niet kan vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga onmiddelijk voor je kijken!