Heb je een paspoort nodig als je naar Engeland gaat?

Ik heb nu alleen een id kaart maar moet ik als ik naar Engeland ga ook een paspoort hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
19.5K

Het beste antwoord

Nee, als je je ID kaart omdraait zie namelijk een lijst landen waar je met een ID kaart kan reizen. Dat is bijv de hele EU. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Engeland hoort NIET bij de EU, maar je ID-kaart is er WEL geldig. Kijk voor meer info eens op onderstaande site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Engeland behoord WEL tot de EU, alleen niet tot de Monetaire Unie, dat wil zeggen dat ze geen euro hebben, maar ze zijn wel lid van de EU hoor, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_Unie#Lidstaten
Paspoort is niet nodig. Je hebt voldoende aan je ID kaart zie de relevante site hieronder.