Kan je als 14 jarige alleen op reis naar egypte zoja hoe dan (met welke orginisatie etc.?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Het beste antwoord

Vergeet niet, dat je voor deze begeleiding moet betalen! mijn nichtje van 12 ging alleen naar de Canarische Eilanden. 100 euro! Ze werd een beetje bezig gehouden onderweg, en verwend met allemaal leuke dingetjes, en is veilig en wel afgeleverd en opgehaald. Ik weet niet wat de kosten voor de trip naar Egypte zijn.
Ik vraag me wel af waarom je in deze tijd alleen naar Egypte wilt reizen. Lijkt me niet echt verstandig.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ow, en niet elke organisatie bied deze begeleiding aan...en alle voorwaarden verschillen ook per maatschappij.

Toegevoegd na 4 minuten:
...en daarmee de prijs waarschijnlijk ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tot en met je 14e moet er een volwassen begeleider bij zijn. Dat mag ook een stewardess zijn.

Vanaf je 15e mag je alleen reizen. Maar of het verstandig is om alleen naar Egypte te gaan, weet ik niet.

Met een georganiseerde jongerenreis is het een stuk veiliger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je per vliegtuig gaat, de regels hierover verschillen per vliegtuigmaatschappij.
Er zijn wel voorwaarden aan verbonden, je moet begeleid worden door een volwassenen tot het vliegtuig vertrekt en je moet ook opgehaald worden in Egypte door een volwassene.
Maar het kan dus wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je springt wel met je vragen stellen van de hak op de tak.
Je gaf een poosje geleden aan dat je anorexia hebt.
Dan vraag je weer welke tijden pokemon op TV komt.
Nu wil je weer alleen op reis naar Egypte.
Probeer eerst eens volwassen te worden en gezond en ga dan is over dit soort reizen denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij springt ook met je vragen van de hak op de tak. Een vraag over inbraak, dan over PowerPointpresentaties, vervolgens weer over uitlopende struiken... Zegt dat iets over jouw volwassenheid?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jij nou lekker antwoord op die vraag, en val mij niet lastig. Nou ga je zeker weer een klacht indienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, of jij had gewoon antwoord op de vraag kunnen geven in plaats van erover te zeiken dat ze met meer dan één onderwerp tegelijk bezig is. Als jij je hufterig gedraagt, moet je niet raar opkijken als anderen dat signaleren. Waarom denk je dat ik 'zeker weer' een klacht zal indienen? Worden je antwoorden zo vaak verwijderd dan? Zo ja, dan kun je misschien beter nadenken wat voor antwoorden je geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe bedoel je hufterig gedrag. Jij bent te simpel voor woorden. Je moet bij de politie gaan werken als BOA, zeker gescheiden en je kinderen niet meer mogen zien.
Hufterig gedrag heet dat.
Je hebt teveel vrijetijd, anders had je niet zoveel punten. Veel te veel vrije tijd, ga ouderen helpen dan ben je tenminste nuttig bezig gezien je leeftijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw, jij bent lekker op dreef! Maar nee, sorry, fout op alle punten. U gaat niet door voor de koelkast. Maar raad gerust nog eens. Je geeft zo een mooi inkijkje in wie je bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blij te horen, misschien wordt het nog iets met ons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zou ik niet op rekenen, dan had het inkijkje een wat fraaier beeld moeten opleveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maak je niet druk. Nog een prettige avond en we komen elkaar nog wel een keer tegen. (Op de site bedoel ik)