zijn de kleren en schoenen goedkoop in las vegas voor iemand die 60 euro kleedgeld heeft?

ik ga naar las vegas, maar zijn kleren daar goedkoop en schoenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (8)

Kleren en sportschoenen zijn in het algemeen goedkoper in Amerika vergeleken met Nederland. Goede schoenen zijn minstens zo duur in Amerika.
In Las Vegas zullen wel veel modezaken zijn en dan wordt het een ander verhaal, behalve voor de sportschoenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt de zogenaamde malls daar is echt alles veel goedkoper maar in de gewone winkel is het wel goedkoper maar zoveel scheelt het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk hier voor de prijzen van de schoenen, je moet wel de dollars nog even omrekenen.
http://www.thewalkingcompany.com/
En kijk hier voor de jurkjes:
vegaschill
Ik denk dat het over het algemeen wat duurder zal zijn omdat de vrouwen Vegas in stijl willen doen.Het draait daar allemaal om zien en gezien worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In las vegas op de strip is alles best prijzig, omdat daar in de hotels sjieke warenhuizen zitten met de mode-ontwerpers fashion. Dan heb ik het over de strip.
Als je een dagje naar down town vegas gaat is het wat goedkoper. Ga je naar een stadje nlg verder weg uit de gok-toeristen-zone dan betaal je nog minder.
Overigens, souvenir-shirtjes kun je erg goedkoop krijgen, maar 3x wassen en de zijnaden lopen over je buik en rug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is in Las Vegas een outlet shopping mall waar grote merken winkels hebben, leuk shoppen voor voordelige prijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google op Vegas en outletstores. Ik heb goedkope Timberlands gekocht in de shopping centre van Ceasars Palace om 1:30 's nachts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja.. alleen als je bepaalde merkkleding wilt dragen, dan kan je daar volop goedkope kleding vinden, zelfs in de supermarkten. Als je gewoon een eigen smaak (dus niet die van een merk) wilt volgen, dan ben je in Nederland net zo duur uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in de Vs echt goedkoop kledij wil kopen, moet je naar Philedelphia gaan, daar is alles tax free