Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke websites kan ik bezoeken om voordelige tickets naar de USA te boeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
664

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer www.cheaptickets.com ( ook handig voor eventuele binnenlandse vluchten ). Kijk voor de zekerheid na het uitkiezen van een vlucht ook op de website van de maatschappij zelf.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

www.vliegtickets.nl
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Probeer www.chase.nl
Vervolgens het ticket boeken via de desbetreffende goedkoopste vliegmaatschappij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vliegwinkel.nl cheaptickets.nl en expedia zijn ook de moeite waard. Check ook luchtvaartmaatschappijen zelf voor evt aanbiedingen: klm, lufthansa, transavia... ... Ps let vooral op de prijzen zijn die all in tax en dat soort onzin
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
worldticketcenter.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JETAIR ZE HEBBEN GOEIE REIZEN
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb goeie ervaringen met Ebookers, ook vanwege lage bijkomende kosten en je ziet meteen de uiteindelijke prijs. Maar kijk voor de zekerheid altijd bij meerdere zoekmachines.

Probeer daarnaast flexibel te zoeken op een paar dagen eerder en/of later.

Op BasicReis vind je een overzicht, met naast Ebookers nog meer bekende zoekmachines en nog wat tips.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.schiphol.nl vul je gegevens in en dan krijg je verschillende aanbiedingen van verschillende maarschappijen .
En het heel overzichtelijk krijg direct overzicht van kosten overstap en tijden .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kijk altijd bij ebookers daar kan je ook gelijk een auto bij huren of kijk even bij exitreizen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms op de sites van de luchtvaart maatschappijen zelf is het goedkoper dan op al die andere sites. Dit heb ik nu 2x gehad met vluchten naar usa en canada
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Exit-reizen.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding