welke websites kan ik bezoeken om voordelige tickets naar de USA te boeken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Probeer www.cheaptickets.com ( ook handig voor eventuele binnenlandse vluchten ). Kijk voor de zekerheid na het uitkiezen van een vlucht ook op de website van de maatschappij zelf.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

www.vliegtickets.nl
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Probeer www.chase.nl
Vervolgens het ticket boeken via de desbetreffende goedkoopste vliegmaatschappij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vliegwinkel.nl cheaptickets.nl en expedia zijn ook de moeite waard. Check ook luchtvaartmaatschappijen zelf voor evt aanbiedingen: klm, lufthansa, transavia... ... Ps let vooral op de prijzen zijn die all in tax en dat soort onzin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
worldticketcenter.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JETAIR ZE HEBBEN GOEIE REIZEN
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb goeie ervaringen met Ebookers, ook vanwege lage bijkomende kosten en je ziet meteen de uiteindelijke prijs. Maar kijk voor de zekerheid altijd bij meerdere zoekmachines.

Probeer daarnaast flexibel te zoeken op een paar dagen eerder en/of later.

Op BasicReis vind je een overzicht, met naast Ebookers nog meer bekende zoekmachines en nog wat tips.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.schiphol.nl vul je gegevens in en dan krijg je verschillende aanbiedingen van verschillende maarschappijen .
En het heel overzichtelijk krijg direct overzicht van kosten overstap en tijden .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kijk altijd bij ebookers daar kan je ook gelijk een auto bij huren of kijk even bij exitreizen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms op de sites van de luchtvaart maatschappijen zelf is het goedkoper dan op al die andere sites. Dit heb ik nu 2x gehad met vluchten naar usa en canada
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Exit-reizen.nl