Wie weet een leuke bestemming om een lang weekend te gaan skieen?

Ik wil eind maart samen met mijn vader een lang weekend gaan skieen. Wij vertrekken vanuit Breda en willen met de auto op woensdag heen en zondag terug. Wie weet een leuke plaats/een gezellig+goed hotel om naar toe te gaan? We willen niet te ver hoeven rijden, we zijn beiden goede skieers en houden van lekker eten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (12)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Garmisch. Ligt nog in Duitsland, dus niet te ver weg. Gletsjer aanwezig, dus altijd skimogelijkheden.

Verder kun je in Duitsland natuurlijk altijd goed eten en drinken.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
alpina! is erg leuk, met alleen maar nederlanders, en het ligt aan de skilift
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mullertall oosterrijk caming aufenveld helemaal super
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In winterberg lag veel sneeuw, ligt Hoger dan Breda, niet te ver duitsland in. Wel eerst even op de pc de sneeuw checken. Waar je ook gaat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fiebrunn trent hotel. Super eten leuke pistes en gelijk in de lift.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zel am see in oostenrijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fiss oostenrijk! Of slovenie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oostenrijk in het Zillertal, gezellig goedkoop en sneeuw!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Val thorens, in Frankrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inzell! (Duitsland)

http://www.inzell.de/de/index
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waidring in oostenrijk super leuk skigebied met daarom heen nog meer skigebieden waar je met de zelfde skipas heen kan ook leuk om 's avonds te apreskieen