wij zijn met ouders (80-80) 3-4-5-6 mei in Languedoc-Rousillon(FR). Weet iemand evenementen? Markt-Klassiekemuziek-e.d. Ook wijngaard bezoek.

Zoeken kunnen wij ook. De fransen verstoppen het soms een beetje. Dus zoeken we naar 'weters'.

detail: zij vliegen, wij halen op met camper, dus vervoer=vrij gemakkelijk

Thanks

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Carcassonne is altijd de moeite waard.
De hermitage van St Antonius nabij St Paul de Fenouillet is ook leuk, met een prachtige bergweg.
Mirepoix is een leuk stadje.

Wat ik zelf altijd erg indrukwekkend vind is een tocht naar Canal du Midi en bij Cependus de Corbieres ingaan.. Maar is misschien wel te lang voor 80+80
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

probeer bijgaande site eens, daar kun je veel vinden.
13 jaar geleden
Hier is in ieder geval een site met alle musea in de verschillende departementen van Languedoc-Roussillon .
Historische gebouwen.
Markten
Dorpen etc.

http://www.midi-france.info/03_see.htm

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, je zoekt "weters".
Tja ik heb daar menigmaal rondgereisd, maar ik zoek ook iedere keer weer naar allerlei dingen.
Nimes en Perpignan zijn de moeite waard.