Wat is een goede reisorganisatie voor studenten om vrijwilligerswerk/backpakken/work & travel te doen?

Heeft er iemand tips of ervaringen die hoor ik anders ook graag. Het liefst wil ik richting azie/thailand-cambodja ed.
De reisorganisatie moet betrouwbaar zijn, ik kijk ernaar uit om vrijwilligerswerk te doen in een lokale school (engelse les bijv) of een weeshuis. Daarna zou ik eventueel zelf nog verder willen reizen of willen afzakken naar australie en daar te gaan werken. De organisatie moet niet duizenden euro's kosten want dat vind ik teveel. Ik kijk zo uit naar 1000/1500euro + kost en inwoning en het vliegticket is natuurlijk nog exclusief. Ik denk dan over een periode van 3 maanden ongeveer. ;;Het andere reizen' sprak mij al aan. Heeft er iemand nog meer goede organisaties of evt tips? Ik wil gaan rond september oktober, ik ben dan 19 en heb mijn eindexamen VWO (als het goed is dan) gehaald.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

ik spreek uit ervaring, en ik heb al meer dan de helft van de wereld al gezien. Een organisatie is weg gegooid geld, en bied alleen de hopeloze reizigers een helpende hand. Je zult al snel erachter komen dat je zoiets totaal niet nodig hebt. vaak, altijd kom je reizigers tegen die precies het zelfde willen als jezelf. Als je eenmaal op de bestemming bent aangekomen zul je zien dat het helemaal anders is dan je je had voorgesteld, dan is het wel zo makkelijk om nergens aan vast te zitten. Daar een maal aangekomen heb je de tijd om jou goede doel op te zoeken. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij www.kilroytravel.nl kun je allerlei info vinden, ze bieden ook vrijwilligerswerk aan in het buitenland. Kijk bij het kopje 'Soorten reizen' hier vind je het vrijwilligerswerk. Succes