Heeft er iemand ervaring met het openbaar vervoer in Italië - Rome?

Weet iemand hiervan de kosten en tot hoe laat de bussen daar ongeveer rijden in de avond? Lukt me niet dit op internet te vinden.. Hoop dat iemand me ermee kan helpen :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1K

Antwoorden (2)

Ik weet alleen dat jet 3 jaar geleden erg goedkoop was €
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor Rome:

De metro rijdt ongeveer van 5:30 tot 23:30 en dan om de 10 minuten. De bussen rijden ongeveer van 5:30 tot 00:00

Een BIT kaartje (geldig voor 75 minuten kost +/- 1 euro)
Een BIG kaartje (dagkaart kost +/- 4 euro)
Een CIS kaarjte (weekkaartje kost +/- 16 euro)

Vooral de metro is een goed vervoermiddel, maar komt niet overal. De bus vond ik heel erg druk.

Kijk voor meer info eens op onderstaande site