Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je doen voor je 14e verjaardag, en ergens anders overnachten voor heel weinig geld? met activiteiten? in de buurt van Amsterdam of Overijsel!!

Als het kan:

goedkoop
Spa & wellness (inclusief)
Logies/ontbijt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

kijk eens op uitmetkorting.nl
misschien doe je daar ideeën op
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Kijk eens op vakantieveilingen.nl. Hier vind je dagjes uit, weekendjes uit, spa behandelingen en nog meer leuks! En helemaal leuk, jij bepaalt hoeveel je er voor betaald!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor heel weinig geld kun je in een hostel overnachten of een Natuurvriendenhuis van Nivon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goedkoop moet zijn, lijkt Amsterdam en omgeving af te vallen.
Ik weet natuurlijk niet precies waar je van houdt, maar ik denk dat ik een hele leuke suggestie heb.
Zelf woon ik vlak in de buurt van "De Beerzer Bulten".
Dit is een 5***** vakantiepark/camping in de buurt van het gezellige stadje Ommen (Overijssel).
Er zijn meerdere binnen- en buitenzwembaden, verschillende sauna's en bijbehorende baden + zoutgrot (uniek in NL), massagesalon + beauty en wellness, gigakonijnenhol speelparadijs (voor de kids), restaurant etc etc. Ook worden er verschillende activiteiten georganiseerd.
Ze zijn meerdere jaren uitgeroepen tot Beste Camping/vakantiepark van Europa.
Deze titel willen ze echter niet meer hebben, aangezien mensen verwachten dat de prijzen (te) hoog zijn.
Dit valt echter reuze mee.
Het hele jaar zijn er blokhutten, bungalows etc te huur. In het laagseizoen kost een weekje soms maar E99,- per week, incl gebruik faciliteiten.

Check hun site eens: www.debeerzerbulten.nl
Alvast een hele fijne verjaardag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding