Is het goed mogelijk te liften door Schotland?

Staan de mensen daar een beetje open voor lifters?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Antwoorden (4)

Ik kwam vorige zomer in Ierland een paar jongens tegen die liftend door schotland waren gereisd, ze hadden er wel goede ervaring mee.

Geen eigen ervaring, dus hoop dat je er iets aan hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is al weer een tijdje geleden dat ik het gedaan heb, maar de Schotten zijn vriendelijk en het land is niet ingewikkeld voor lifters. Ik heb even een bron bijgevoegd voor je.
Maar je moet natuurlijk, waar je ook lift, altijd wel goed uitkijken. Maar dat geldt in het algemeen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lang geleden dat ik in Schotland was.
Wij liepen en hebben gelift.
Er was zelfs een jong gezin met een klein kind die dat deden.
Wij kampeerden wild.

Ik vond de Schotten heel vriendelijk en tolerant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dik in orde daar.
Zelfs weleens een lift gewoon aangeboden gekregen omdat het zo erg regende en we liepen. Nee, niet van een engerd, maar gewoon een jonge vrouw met een babietje achterin.
Over het algemeen zeer hartelijke mensen, de Schotten. Overal heb je uitzonderingen, natuurlijk.

Dezelfde ervaring in Cornwall, mocht je toch voor de zuidelijke warmte gaan :)