Kan ik in Belijn in de buurt van de Oderbergerstrasse/Prenzlauer Berg mijn auto nog wel gratis parkeren?

Parkeren Berlijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.1K

Antwoorden (2)

Naast het gratis en beperkt parkeren in blauwe zones met de blauwe parkeerschijf, kent Berlijn ook onbeperkt gratis parkeren in de wijken buiten het stadscentrum.

Mitte, Tiergarten, Wedding
- Deutsche Oper (beperkt aantal plaatsen)
- Einemstrasse
- Fasanenstrasse - tegenover IHK gebouw
- Wegelystrasse - hoek S-Bahnhof Tiergarten/Str.des 17.Juni.
- S-Bahnhof Bundesplatz
Prenzlauer Berg, Weißensee, Pankow
- P+R Autobahn afrit A114
- Am Steinberg

Kijk in de bron voor meer informatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw bedankt :d
Waar je gratis kan Parkeren is hiervoor al duidelijk geworden, maar ik heb nog wel een tip.
Al eens aan de trein gedacht?
Snel, uitgerust en goedkoop op de plaats van bestemming is heel wat waard.
Wij hebben dit 2 jaar geleden gedaan en waren na 5 uur in de trein voor ongeveer E35,- in Berlijn.
Berlijn heeft verder een goed tram/metro stelsel, dus wij hebben de auto geen seconde gemist.