Buiten zon, zee en strand om hou ik van natuur, musea, geschiedenis (cultuur), jungle/ safari tochten. Welke plek in Z. A. bevat mijn genoemde punten?

I wanna go to South America. Yoe-hoe. ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Brazilie, Equador, Centraal Amerika, in het bijzonder Costa Rica, Honduras, Guatamala, Mexico
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van hoe lang je gaat: Zuid-Brazilie, Bolivia en Peru.
Met als aanraders o.a. Foz de Iguacu, Uyuni (zoutmeer), Titicacameer, Machu Picchu (je kan een meerdaagse wandeltocht naar de Machu Picchu maken), Pantanal.