Je kunt daar mooi varen en de binnenstad van Groningen zelf is leuk.

Ik zou als ik in Groningen was vooral ergens anders naar toe gaan. ;-)

Neem eens een kijkje op Rottum als je er toch bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het groningen museum, dan via de Folkingestraat(met 18+ uitstapje naar de Nieuwstad) naar de Vismarkt en Grote Markt, daar mensen kijken op een van de terrassen, Universiteitsgebouw bewonderen, stadswandeling, landgoed Nienoord, kanovaren bij middelstum, bezoek aan de zeehondencreche in Pieterburen, Karten, Pitch& Put of de klimwand bij Kardinge, de hortus in Haren en als het regent: IKEA ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinds kort kun je een stadstour maken per Segway. IS te reserveren bij de VVV op de Grote Markt. Je krijgt op een ipod een route mee en je wordt vervolgens los gelaten in de stad. Zo wordt je langs de bezienswaardigheden geleid en krijg je via de ipod nog de nodige info te horen.

Na afloop duik je natuurlijk het bruisende horecaleven in. Groningen heeft alleen al binnen de grachten 385 horecagelegenheden. Dus voor elk wat wils.
AlphaLimaSierra