Allemaal goede antwoorden, maar in europa is het in maart ook een beetje eenkwestie van geluk of pech hebben.
Op griekenland wordt in maart overigens nog niet veel gevlogen, omdat de temp er relatief vaak nog tegenvalt.
Canarische eilanden, Turkije, Cyprus zijn rond die bijna altijd goed. Algarve en Zuid Spanje heb je procentueel denk ik iets meer kans op regen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Griekenland / Turkije
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe weet jij dat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoonnn
Canarische Eilanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* Klimaathistorie Portugal is gebaseerd op de gemiddelde klimaatgegevens in de Algarve
dag.temp nachttemp. zonuren. regen. watertemp.
Januari 14 °C 8 °C 5 16 mm 16 °C
Februari 17 °C 10 °C 7 7 mm 16 °C
Maart 20 °C 12 °C 7 8 mm 15 °C
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zeggen op madeira, dat hoort bij portugal en daarmee bij europa maar door loop je op oudejaarsavond in je t-shirt als je geluk hebt
amigo