wie weet waar je goedkope vliegtuigtickets kan krijgen voor Djerba

we zouden graag tijdens krokusvakantie gaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Hier wat zoekmachine's om het één en ander te vergelijken: www.chase.nl www.tix.nl www.budgetair.nl.
Voordat je boekt, zou ik nog even kijken bij het internationaal reisadvies. Aangezien Djerba bij Tunisië hoort, het zou vervelend zijn als je daar voor onaangename verassingen zou komen te staan.

Toegevoegd na 34 seconden:
Tunesië dus en niet Tunisië haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

www.cheaptickets.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel zoekmachines bieden alle maatschappijen inclusief Low Cost in één systeem. Je kunt hier zoeken op beschikbare vluchten en de scherpste prijzen bij zowel de gewone luchtvaartmaatschappijen maar ook bij lowcost luchtvaartmaatschappijen.

Probeer ook flexibel te zoeken op een paar dagen eerder en/of later.

Wel loont het de moeite bij meerdere zoekmachines te speuren naar de goedkoopste vliegtickets. Op BasicReis vind je een overzicht van de bekendste zoekmachines en nog wat meer tips. Let ook op het verschil in boekings- en administratiekosten.