Waar vind ik een overzicht van goedkope zonvakantie bestemmingen in de zomer?

Waar vind ik een overzicht van landen die erom bekend staan dat ze relatief goedkoop zijn om te bezoeken? Zowel vlucht als verblijf en dergelijke bestedingen ter plekke.

een jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
tinus1969
een jaar geleden
Gezien de chaos op Schiphol en andere luchthavens zou ik niet gasn vliegen en iig niet meer rekenen op goedkope vluchten.
Ritsuka
een jaar geleden
In Nederland schijnt ook zon
Amadea
een jaar geleden
Juist, Ritsuka. Balkonia en Tuinzania zijn zeer goed betaalbare vakantielanden, je hoeft er zelfs geen vlucht voor te boeken!

Antwoorden (2)

Geen meer. Schiphol gaat het aantal passagiers beperken. En dat gaat alles duurder maken.
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
Bestedingen in een vakantieland worden duurder vanwege Schiphol?
Goedkoop vliegen vanaf een andere luchthaven gaat niet meer?
https://www.vakantiediscounter.nl/vliegen-vanaf-dusseldorf
tinus1969
een jaar geleden
"Bestedingen in een vakantieland worden duurder vanwege Schiphol?"
Nee; vluchten worden duurder, ook vanaf andere luchthavens die bovendien met vergelijkbare problemen kampen.
Bulgarije, Portugal en Turkije behoren tot de goedkoopste vakantiebestemmingen in de zomer. Maar denk ook zeker eens aan bijvoorbeeld Hongarije, Kroatië en Montenegro.