Wat zijn leuke dingen om te doen voor een groep met jongeren (tussen 17 en 30) in en rond volendam?

Toegevoegd na 12 minuten:
Liefst dingen van maximaal 25 euro per persoon.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K

Het beste antwoord

Een boottocht naar Marken en terug met de boot, of terug naar Volendam met de bus via b.v. Monnikendam met overstap. Bekijk Monnikendam en Edam. Dat zijn mooie stadjes.
Als toevallig de 1e divisie voetbalclub Volendam thuis speelt die dagen, zouden jullie daar heen kunnen gaan, indien er losse kaartjes verkocht worden.

Toegevoegd na 6 minuten:
In Den Ilp kan je het museum van Anton Heijboer bezoeken. Je proeft in en bij Den Ilp en Landsmeer een typische landelijke sfeer. Je beseft niet dat je slechts luttele kilometers verwijderd bent van het noorden van Amsterdam. Ook Ilpendam is een mooie plaats om rond te kijken.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Combineer een dagje Volendam met een voorstelling van 'Volendam de Musical'. Het arrangement is inclusief koffie met gebak, rondleiding door Volendam, entreekaartje Volendam de Musical, buffettafel en Hollandse Feestavond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bezoek aan een discotheek. Is niet geheel zonder risico ;-)