Hoe/waar kan ik vliegtickets boeken voor normale prijzen

Hallo, ik moet binnenkort naar Long Beach, vlakbij Los Angeles, en ik wil dus een vliegtuig boeken, maar ik heb dat nog nooit eerder gedaan. Nu kijk ik online op van die sites als cheaptickets.nl die je de goedkoopste tickets moeten laten zien maar wanneer ik een enkeltje Long Beach in de laagste klas selecteer krijg ik alsnog prijzen van anderhalf duizend euro. Dit is niet normaal neem ik aan? Ik kan me tenminste niet voorstellen dat die dingen zó duur zijn... Ik moet het goedkoper hebben omdat ik anders mijn hele budget er in een keer door jaag.

Nu las ik in een ander topic dat Ryanair heel goedkoop was (http://www.goeievraag.nl/vraag/ryanair-zulke-goedkope-vluchten-aanbieden.85) maar ook daarbij kon ik alleen maar hele dure vinden.

Weet iemand misschien of ik iets fout doe, en zo ja, hoe en waar ik ze het beste kan krijgen voor normale prijzen, of horen ze echt zo idioot duur te zijn? En waar kan je die goedkope Ryanair tickets anders krijgen? Ik heb echt totaal nog geen verstand hiervan :P

Gegroet,

Martijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ten eerste ben je waarschijnlijk zo duur uit omdat je een enkeltje boekt.
Ten tweede kun je beter een ticket boeken naar Los Angeles, dat is een grotere luchthaven die meer luchtvaartmaatschappijen in hun schema hebben.

Vanuit Los Angeles is maar zo'n 40 kilometer naar Long Beach. Dat kun je vast ook wel met een ander transportmiddel doen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Net even gecheckt op http://www.worldticketcenter.nl

Enkele reis Los Angeles 1186 Euro.
Retour Los Angeles 1086 Euro.

't is raar, maar waar.

Toegevoegd na 13 minuten:
zelfde site, amsterdam-Long Beach vv = 1399.
Enkele reis: 2343 Euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb er nu een retour voor 800 gevonden... Bedankt!

Andere antwoorden (3)

Ryanair vliegt niet naar de VS, dus daar hoef je niet naar te kijken. Voor zover ik weet zijn er geen andere low cost carriers die transatlantisch vliegen.

Tips die ik kan geven: boek een retour, ook al zou je alleen een enkele reis willen (of wil je toch nog terug ?), vlieg doordeweeks en zorg dat er een weekend tussen heen- en terugvlucht zit. Speel ook even met mogelijke vertrek/terugvliegdata, dat kan schelen. Met tussenstops vliegen is vaak ook goedkoper. Ik vond tickets van onder 800 euro met US Airways AMS-LAX met 1 of 2 tussenstops.
gvrox
12 jaar geleden
Heb je al gekeken als je vanaf duitsland vertrekt? Scheelde ons ruim 100 op onze tickets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Long Beach lijkt mij niet de luchthaven om goedkoop op te vliegen. Dus op naar Los Angeles (LAX).
Air berlin heeft vanaf Dusseldorf redelijk geprijsde enkeltjes.
Andere betaalbare optie vanaf Amsterdam is met Aer Lingus. Kom je niet mee in Los Angeles, maar een aansluitende low cost vlucht tast dit je budget niet zo heel erg aan. Volgens mij vliegt JetBlue ook op Long Beach?