Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een site waar ik de haltes kan vinden waar een bus stopt?

Ik zou graag weten of Bus 39 (voorburg --> leidschendam --> Voorschoten --> leiden

bij de halte: korevaarstraat stopt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
888

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Veel busmaatschappijen hebben zo'n overzicht op hun site, dus ga naar die site en kijk of er een halteoverzicht is, als je 9292ov.nl je geen antwoord kan geven.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het om de Korevaarstraat in Leiden gaat, geeft 9292ov aan dat lijn 12 en 13 vanaf Lammenschans daar stoppen. Misschien zijn dat de enige lijnen in die straat.

Toegevoegd na 8 minuten:
http://www.connexxion.nl/dashboard/Lijninfo.aspx?lijn=39&plaats=&vervoersoort=&datum=30-1-2011&tijd=2339

Er staat geen Korevaarstraat bij, dus het antwoord op je vraag is: nee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Voor de bussen bij mij in de buurt kan je op de site van syntus kijken, maar ik weet niet of die bussen ook bij jullie rijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 9292ov.nl kun je een route uitstippelen van het station naar Korevaarstraat. Als de bus daar stopt, zie je dat aan de routebeschrijving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9292ov heeft nog weleens de irritante neiging om aansluitend vervoer te prefereren boven vervoer tot de plek die je wenst.
Je kunt wel 'een specifieke vertrekhalte' aanvinken en dan een specifieke vertrek- of uitstaphalte kiezen.
Nee dat doet hij niet. Daarvoor heb je m.i. bus 45 nodig.
Kijk op de site OV9292 voor de juiste verbinding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, bus 39 stopt niet op de Korevaarstraat in Leiden. Maar lijn 45 wel. Zie: http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Lijn_45_Den_Haag_Centraal_Station_-_Leiden_Merenwijk
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Nee bus 39 stopt niet in de korevaarstraat in Leiden de bus die daar wel stopt is lijn 12 van connexxion zie de site VO9292
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9292ov.nl

Zonder www ervoor!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding