alleen op vakantie na relatiebreuk?

Ik zou heel graag op vakantie gaan dit jaar in juli en dit was normall gepland met men vriendin, helaas zijn we uit elkaar gegaan 2weken geleden. weet er iemand wat ik nu kan doen? zou ik alleen op reis gaan?

Toegevoegd na 23 uur:
bedankt allemaal voor de goede hulp, dit heeft me echt veel geholpen. ik heb toch maar besloten om alleen op vakantie te gaan met een goede vriend. thnx!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
4.8K

Antwoorden (12)

Ik denk dat je beter een jaartje rust kunt nemen en dan volgend jaar weer op vakantie proberen te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is natuurlijk geheel aan jezelf.... waar voel jij je het prettigst bij? Heb je zin om alleen op vakantie te gaan of vraag je liever een familielid of vriend mee?
Niemand kan dus echt beantwoorden wat je het beste kunt doen.... dat kun je zelf alleen besluiten.
Ik persoonlijk zou niet alleen op reis gaan maar iemand meenemen, maar dat is mijn mening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook met wat vrienden of met één vriend op vakantie gaan, is toch veel gezelliger dan alleen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is even, heb je zelf nog wel zin om te gaan?
Het duurt nog een tijdje tot het zomer is en tegen die tijd heb je er misschien wel weer zin in.
Je kunt bv ook met een groepsreis meegaan. Daar zitten vaak ook genoeg singles tussen waardoor het heel gezellig kan zijn. Vaak ontstaan dan ook leuke vriendschappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vakantie is altijd goed voor je en juli is nog ver weg dus gewoon lekker gaan. Je kunt een goede vriend of vriendin meenemen maar er zijn ook hele leuke reizen voor mensen die alleenstaand zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou op singlereis kunnen gaan met andere 20+sers:

http://www.single-reizen-online.nl/single-reizen-leeftijd/index.html#single-reizen-20-25

http://www.single2travel.nl/reiswijzer/3495
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zin hebt in vakantie, gewoon doen. Maar voel je neit verplicht. je kunt ook een soort themavakantie doen: bv zeilcursus, of bergbeklimmen, dan weet je zeker dat je met mensen bent met dezelfde interesse
13 jaar geleden
Ga als single eens op vakantie met andere singles. Voor nieuwe ontmoetingen, ervaringen delen, samen eten, uitgaan, beleven en uitwisselen. Kijk maar eens op het weblog, er zijn heel veel mogelijkheden voor leuke vakanties met andere singles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Min vriend maakte het een dag voor onze vakantie uit en ik ben toen toch gewoon alleen op vakantie gegaan omdat ik er zin in had. Het werd een hartstikke leuke vakantie. Het enige dat ik niet leuk vond was dat ik steeds alleen moest gaan eten. Sindsdien kijk ik altijd of er mensen van mijn reisgezelschap alleen zitten te eten en nodig ik die bij ons aan tafel.
13 jaar geleden
corzijlstra
13 jaar geleden
Als er een tafeltje is waar mensen zitten, dan kan je toch aanschuiven als er een stoel over is?
Met alle respect, maar als de relatie om een 3x
niks reden is verbroken zou ik haar voorstellen om toch
samen op vakantie te gaan.

Laat er geen gras over groeien en kaart het direct aan.
Geef daarmee de liefde en romantiek een nieuwe kans.

Alleen is maar alleen en nee heb je alvast.

Laat je het ons nog weten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou lekker in mijn up gaan. Toevallig had ik na de breuk van mijn vorige relatie ook een vakantie gepland, gelukkig al in mijn eentje. Heeft me erg goed gedaan. Zorgt voor afleiding van het verdriet en kwam sterk en herboren thuis na 10 dagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar dan zou ik wel lekker een vriendin meenemen!