Waar moet ik op het CS Jaarbeursplein opstappen als ik met eurolines naar Londen wil? (Waar staat deze bus?)

heeft iemand ervaring met het reizen met eurolines en het in Utrecht opstappen?
Waar staat deze bus klaar en vooral: Hoe kom ik daar?

Toegevoegd na 10 minuten:
***************************************
Even extra uitleg: ik kom met de trein aan in Utrecht.
Hoe kom ik dan vanaf het station naar de opstap plaats?
Graag d.m.v. herkenningspunten!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (1)

Het opstap adres is Jaarbeursplein
3521AL Utrecht
let er op je moet kaartjes bestellen je kunt niet zo maar opstappen
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zag ik inderdaad ook ;) en kaartjes heb ik.
Maar hoe kom ik vanaf het station daar naartoe. (Herkenningspunten?)
ronron1212
13 jaar geleden
Het kaartje wat erbij zit zie link en opstap plaats lijkt me erg duidelijk vanuit de trein bordje jaarbeursplein volgen als je uit het station komt zie je direct levens groot de jaarbeurs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjah, ik ben nog nooit in Utrecht zelf geweest dus dat wist ik niet.
Maar bedankt!
ronron1212
13 jaar geleden
O dat is anders kaartje niet duidelijk