Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben op zoek naar een leuke rondreis door engeland, wie heeft er tips?

niet te duur, met de auto, met klein kind (2 jaar), bij voorkeur appartement/huisje met zwembad in de buurt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
894

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

wij hebben toen onze kinderen heel klein waren een paar keer Engeland gedaan. We hebben daarbij cottages gehuurd via een site zoals ik hierbij zet in de link.

Maar er zijn er nog veel meer, als je googled op cottage engeland.

Je kunt er vaak heel goed op uitzoeken wat er precies is (ook aan bedjes en hekje ed) en ze zijn VEEL goedkoper dan hotels, maar Engeland blijft een relatief duur land.

Wij hebben trouwens de huisjes met zwembad toen vaak gemeden want een hek staat er dan niet omheen en met een 2-jarige zit je dan nooit langer dan 2 minuten in een stoel
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden
Wij boekte vroeger vaak een reis uit de ANWB gids. Vaak sta je dan op een Camping en in Engeland doen ze op dat soort campings veel voor kinderen en vaak is er ook een zwembad bij. Het mooie was dat je niet 2 weken op dezelfde camping zit en na een week je spullen pakte om in een ander gedeelte van Engeland je reis voor te zetten. Heel leuk ook altijd en je ziet nog eens wat, maar het is vaak duurder dan de gewone bestemmingen. Ik raad je Zuid Engeland aan (Kent en New Forrest). Dat is het leukste voor een vakantie met kinderen, veel attracties en vooral een fijn klimaat. Succes met zoeken naar een geschikte en betaalbare plek.

Toegevoegd na 3 minuten:
vergeet te vermelden, dat de caravans op zo'n park vaak luxe zijn. Wij hadden er bijvoorbeeld eentje met CV. En er is elke avond Bingo :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.buroscanbrit.nl/
Erg goed bevallen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding