Ik heb een vraag over de esta formulier die je moet aanvragen om naar amerika te mogen reizen.

Tijdens het invullen van de formulier moet je opgeven wanneer je je paspoort hebt aangevraagd en wanneer de paspoort is verlopen. Na dat ingevuld te hebben kom je bij die ja of nee vragen en daarna check je nog een keer de gegevens die je hebt ingevuld. En bij de allerlaatste pagina waar de gegevens staan van wanneer ik mijn paspoort heb aangevraagd en wanneer die verlopen is, zijn die gegevens die ik dus eerder heb ingevuld bij de allerlaatste pagina veranderd op een of ander manier naar een heel andere datum en het dus niet klopt. als ik vervolgens terugga en check of ik het wel goed heb ingevuld blijkt dus steeds weer dat ik het wel goed heb ingevuld, maar toch veranderen de gegevens steeds weer. Heel raar dus! Wat moet ik doen? Ik heb via die website deze vraag ook proberen te stellen maar hun antwoord is dat ik ze terug moet mailen met de screen shots van de website. maar ik ben bang om zomaar mijn paspoort nummer en andere gegevens te mailen naar weet ik veel wie. Help!

Toegevoegd na 59 minuten:
voorbeeld: als ik invul dat mijn paspoort 30 maart 2015 verloopt verandert het op een of ander manier naar 13 januari 2013. dat lijkt niet eens op mijn antwoord!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (3)

Het eerste wat bij mij op komt; heb je goed gekeken of er soms de eerste keer de Nederlandse manier van datumnotering (dd/mm/jjjj) en de tweede keer de Amerikaanse (mm/dd/jjjj) gebruikt is? Ik heb nog nooit problemen met de ESTA site gehad, dus het lijkt me stug dat het een programmeringsfout is ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja want het staat op hetzelfde manier geschrijven als wij doen namelijk dd/mm/jjjj. daar gaat het niet om. het gaat er om dat ze me antwoorden helemaal veranderen. voorbeeld: als ik invul dat mijn paspoort 30 maart 2015 verloopt verandert het op een of ander manier naar 13 januari 2013. dat lijkt niet eens op mijn antwoord!!
Ik herken het probleem ook niet. Heb meerdere keren via ESTA aangemeld en altijd zonder problemen. Heb je het al vanaf een andere computer geprobeerd te doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien komt het omdat je de datum om moet wisselen? Eerst de maand en dan de dag. Zo doen ze dat nl in de VS.
Bv.30 maart 2015 = 03-30-2015.