zijn er hotels (in londen) waar het toegestaan is er zonder volwassenen (18+-ers) te verblijven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (2)

Een zakelijke overeenkomst mag volgens mij alleen worden afgesloten met volwassenen en anders met toestemming van je ouders.
Aan de andere kant zijn er genoeg jongeren van 16/17 jaar die met vrienden op vakantie gaan naar camping of hotel.
Kijk voor een antwoord op je vraag ook even op de link. Daar staat dat het inderdaad officieel niet mag en dat de boeking kan worden herroepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het mogelijk in jeugdherbergen kan maar dat zou je van te voren moeten informeren.
Ik vond ook een link dat er niet meer zo streng aan ee leeftijdslimiet wordt gedaan maar ik kan niet beoordelen hoe betrouwbaar hij is (ziet er wel aardig uit vind ik zelf)
amigo