Na het eindexamen willen we met 9 personen een weekje weg. We zitten nu al een aantal maanden te twijfelen. Iemand een idee?

5 meiden, 4 jongens. Niet te duur, maar wel een huisje. Liefst met dorps/stadskern in de buurt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (9)

schoorl,leuk vanalles te doen en niet duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terschelling is misschien een optie....Erg gezellig s'avonds en overdag veel te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cadzand-Bad in Zeeland. Vandaaruit kunnen jullie naar Knokke, waar het altijd gezellig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zuid Limburg.
Mooi, heuvelachtig landschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een leuke plannen, zo met elkaar. Maar dan eerst nog slagen hè!!!

http://www.bungalow.net/nederland/vakantiehuizen.html

Deze link, en ook google met : weekje weg in huisje in Nederland, geeft diverse leuke hits. Is het een idee om eerst te kijken welke huizen jullie leuk vinden en dan bij een eerste en tweede keus uit te zoeken wat er te doen is?

Elk deel van Nederland heeft zijn charme, elke provincie zijn leuke dingen.

Harlingen of daar in de buurt: leuk om een dagje over te steken naar Terschelling en/of Vlieland, gezellig winkelen, leuke kroegjes.

Texel. Het hele eiland is leuk. Voor jullie het gezelligste bij de Koog of den Burg. Het varen er naar toe geeft al een vakantiegevoel. Je kunt naar Ecomare, de zeehondjes. Je kunt een rondvlucht maken of een keer skydive, als je zou willen. Rondtoeren over het eiland per bus per fiets. genoeg toeristische dingen. En lekker uitgaan.

Venlo en omgeving: even met de trein naar Duitsland. Mooie omgeving en leuke dingen te doen.

Als je een stad in de buurt uitzoekt dan kun je al zoveel ideetjes opdoen via internet wat jullie leuk vinden om te doen.

Zoveel mogelijkheden in NL!

Heel veel plezier met elkaar! En succes met jullie eindexamen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
strak plan, ga naar Drente.
en kijk eens op deze site: vaak leuke aanbiedingen
ook voor een bungalow waar jij op doelt.
Redactieteam InpakkenenWegwezen.nl
http://www.inpakkenenwegwezen.nl/
onder het kopje beste aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blankebergen in Belgie,
Gaan wij naar onze examens ook heen.
vrienden gaan naar Omme,
en anders zou ik toch naar lloret of salou gaan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar Gent! Erg leuk en goed bereikbaar, en veel goedkope overnachtingen daar te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Roompot Parken kun je heel goed terecht. De mogelijkheid om meerdere huisjes bij elkaar te boeken. (Meestal) niet zo duur. Geen geweldige luxe, maar wel waar voor je geld en in veel provincies + België en Frankrijk mogelijkheden.