wie weet een leuke zonvakantie voor drie personen naar het buitenland?

mijn moeder wil al heel lang op vakantie naar het buitenland al zoon 3 jaar maar ze heb niet al te veel geld dus wie weet een leuke vakantie voor 3 personen naar het buitenland waar het lekker warm is.

2 kinderen 13 en 15 jaar en 1 volwassenen 41 jaar

het liefst all in en anders logies of logies ontbijt

landen zo als spanje vinden wij leuk

ik hoop op jullie, al vast bedankt

Danny

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Rond Venezia (Veneto, Italia) kun je leuk op vakantie en is niet te duur. Hierover is voldoende te vinden op het internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kunt op het internet zoeken naar eenvoudige campings in Noord-Spanje, Noord-Italië of Zuid-Frankrijk. Kamperen is over het algemeen goedkoper dan een hotel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Benidorm, Mallorca, hangt er een beetje vanaf wat jullie willen doen.. Benidorm is (in de winter) wat rustiger, zitten veel ouderen te overwinteren ;) Mallorca is wat meer toeristisch en drukker.. Sowieso heeft Spanje veel mooie/leuke/warme plaatsen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het goedkoopste is met de bus.
Daar zijn heel veel aanbiedingen in.
De prijs hangt ook heel erg af van wanneer je kunt gaan.
In het hoogseizoen is het het duurste.
In veel hotels kun je een tweepersoonskamer boeken met extra bed. Dat is ook goedkoper.

Een aanbieder van busreizen vind je hier.
http://peterlanghout.nl/zon-vakanties_spanje_costa-brava_lloret-de-mar_las-mariposas.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met de bus naar Kroatië met D-reizen..naar Porec..en daar een simpel pension huren.. kost echt bijna niets..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Busreizen zijn niet zo duur.Kijk hier eens :
http://www.bolderman.nl/?gclid=CI7PnLvPuaYCFdc43godbXSOGg