We willen graag een weekend naar een bungalowpark in Noord-Holland. Wie kent een geschikte?

We hebben 2 kinderen van 3 jaar en we willen graag zwemmen. Wie weet er een leuk betaalbaar park?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik weet wel OoghDuyne bij Julianadorp,Den Helder daar zit een groot zwembad bij,t is wel een Landalpark dus weet niet of je dat zoekt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het Marinapark in Volendam is erg leuk. Het zwembad is niet bijzonder, maar de ligging t.o.v. het centrum van Volendam is ideaal. Tevens schijnt er in Volendam zelf wel een leuk zwembad te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sunparks in zandvoort. Is een bungelowpark, met zwembad. Ik heb zelf in zandvoort gewoont, en zwom daar dus. Ik vind het een bad. Link volgt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die wilde ik ik ook noemen
het is op loop afstand van het strand en je zit zo in de duinen zeker een aanrader
Ik zou Centerparcs proberen. Heb het zelf regelmatig gedaan. Het is een hele bekende recreatiepark en het is de moeite waard om wat km verder te rijden.