Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iemand ervaring met singlereizen?

dit jaar wil ik eens een singlereis proberen. Mijn idee is om op vakantie te gaan met singles zonder dat daar verplichte excursies e.d. aan vast zitten. Verder vind ik het leuk als de leeftijd tussen 25-35 zal zijn. Heeft iemand ervaring hiermee? Zo ja, nog een goede tip waar zo'n reis te boeken (wel beetje betaalbaar) voor mij is zon zee en strand in de buurt belangrijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
885

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Singlevakanties.nl is precies wat jij zoekt! Het grootste aanbod singlevakanties bij elkaar op een site met veel zon, zee en strandvakanties. Een singlereis is een aanrader voor een leuke vakantie en de ontmoeting met veel leuke singles in jouw leeftijdsgroep. Je gaat als single op vakantie, maar komt met veel vrienden weer thuis :-) Ik wens je alvast een fijne vakantie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens bij Djoser, Shoestring, Fox etc. (singleries intypen op google), daar kun je van te voren vaak zien welke leeftijd de singles hebben. Zelf reis ik veel met Fox, maar dat is meer voor verre rondreizen en niet alleen zon, zee en strand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding