What's the deal met massages op Grand Canaria?

Afgelopen week heerlijke vakantie gehad op Grand Canaria. Op het strand liepen een aantal aziatische maseuzes rond. Tijdens het masseren bleven ze schichtig om zich heen kijken of ze ergens bang voor waren, politie of zo. Graag alleen antwoorden als je er echt iets over weet, speculeren kan ik zelf ook wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Het beste antwoord

Ik heb er een aantal jaar gewoond. Ze doen het illegaal, en zijn zelf ook vaak illegaal. Dus ze zijn inderdaad bang voor de politie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In Turkije lopen masseurs op het strand klanten te werven wat ze niet mogen en daar kijken ze dus ook constant schichtig om zich heen. Ze zijn niet illegaal (want Turks), maar ze waren bang voor politie en die loopt daar altijd te controleren. Zal op Grand Canaria niet anders zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartstikke illegaal, maar wel aan te raden. Natuurlijk wel onderhandelen over de prijs. Illegaal??? Dan kan dat altijd veel goedkoper. Ik blijf een nederlander. hahaha