Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

What's the deal met massages op Grand Canaria?

Afgelopen week heerlijke vakantie gehad op Grand Canaria. Op het strand liepen een aantal aziatische maseuzes rond. Tijdens het masseren bleven ze schichtig om zich heen kijken of ze ergens bang voor waren, politie of zo. Graag alleen antwoorden als je er echt iets over weet, speculeren kan ik zelf ook wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb er een aantal jaar gewoond. Ze doen het illegaal, en zijn zelf ook vaak illegaal. Dus ze zijn inderdaad bang voor de politie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In Turkije lopen masseurs op het strand klanten te werven wat ze niet mogen en daar kijken ze dus ook constant schichtig om zich heen. Ze zijn niet illegaal (want Turks), maar ze waren bang voor politie en die loopt daar altijd te controleren. Zal op Grand Canaria niet anders zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartstikke illegaal, maar wel aan te raden. Natuurlijk wel onderhandelen over de prijs. Illegaal??? Dan kan dat altijd veel goedkoper. Ik blijf een nederlander. hahaha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding