Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Berlijn-Amsterdam-Berlijn op de goedkoopste manier?

Een vriendin komt op bezoek van Berlijn naar Amsterdam. Ik ben op zoek naar de goedkoopste formule om dat te realiseren. Iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
792

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

het allergoedkoopst is liften maar dat zal wel realities zijn
de tweede is de bus euro lines was een paar jaar terug erg goedkoop

Toegevoegd na 1 minuut:
realisties

Toegevoegd na 42 minuten:
+niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Kijk eens bij de prijsvechters airlines, Er zijn ook vaak aanbiedingen bij de NS
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de intercitytrein vanaf 49 euro, te doen toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wordt de trein dan. Is ze wel een tijdje onderweg. Heb ik ook wel eens gedaan, vanaf eindhoven dat was 8 uur. Dus reken op meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat het niet goedkoop is maar het ligt er aan met het vliegtuig of auto en waar in berlijn maar met het vliegtuig is het duurder maar sneller met de auto is het goedkoper maar het duurt langer dus ik denk dat het met de auto goedkoper uit komt dan met het vliegtuig je kan bijvoorbeeld ook met de trein het gaat wel snelller dan de auto
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ryanairtje naar Dusseldorf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie hier voor een overzicht van de trein en vlieg mogelijkheden. Het is op basis met vertrek vanuit NL, maar de meeste aanbieders werken op one way basis, wat inhoud dat de tarieven vergelijkbaar zijn met startpunt Berlijn.

http://www.lowcosttickets.nl/bestemming-detail/27/Berlijn/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding