Berlijn-Amsterdam-Berlijn op de goedkoopste manier?

Een vriendin komt op bezoek van Berlijn naar Amsterdam. Ik ben op zoek naar de goedkoopste formule om dat te realiseren. Iemand?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het allergoedkoopst is liften maar dat zal wel realities zijn de tweede is de bus euro lines was een paar jaar terug erg goedkoop Toegevoegd na 1 minuut: realisties Toegevoegd na 42 minuten: +niet

Kijk eens bij de prijsvechters airlines, Er zijn ook vaak aanbiedingen bij de NS

Met de intercitytrein vanaf 49 euro, te doen toch?

Dat wordt de trein dan. Is ze wel een tijdje onderweg. Heb ik ook wel eens gedaan, vanaf eindhoven dat was 8 uur. Dus reken op meer.

Lopen !

ik denk dat het niet goedkoop is maar het ligt er aan met het vliegtuig of auto en waar in berlijn maar met het vliegtuig is het duurder maar sneller met de auto is het goedkoper maar het duurt langer dus ik denk dat het met de auto goedkoper uit komt dan met het vliegtuig je kan bijvoorbeeld ook met de trein het gaat wel snelller dan de auto

Ryanairtje naar Dusseldorf.

Zie hier voor een overzicht van de trein en vlieg mogelijkheden. Het is op basis met vertrek vanuit NL, maar de meeste aanbieders werken op one way basis, wat inhoud dat de tarieven vergelijkbaar zijn met startpunt Berlijn. http://www.lowcosttickets.nl/bestemming-detail/27/Berlijn/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100