Hebben jullie tips voor in Miami?

We gaan maar een paar dagen, dus we willen alles eruit halen wat erin zit :)
Wat MOETEN we gezien hebben? Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

De keys, de Everglades en de stad zelf. Attentie, informeer bij je hotel wat veilige buurten zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
C.S.I...
en het strand...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeer goed oppassen voor de FORBIDDEN EXPIERENCE.
verkopen illegale horloge,s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even langs Miami Beach met de leuke strandhuisjes en Ocean Drive met zijn Art Deco-hotels en jet-set.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben pas daar geweest en heb heel erg genoten van de Key eilanden.
Tip: rij 1 dag naar key-west, blijf daar 2 nachten en rij dan pas weer terug. Op Key west kun je jezelf makkelijk een dag vermaken en het uitgaansleven is gewèldig.
Uiteraard met je Miami beach gezien hebben en hollywood beach met ocean road is ook geweldig. De huisjes van de strandwachten zijn kunstwerken op zich.
Geniet er van.
Zelf heb ik op Double tree Grand Key resort een kamer gehuurd. Niet duur, goed, genoeg te doen en gratis vervoer van en naar het uitgaangsgebeuren van de Key west.