Hoe kom ik rond 22/23 december (zonder auto) op een goedkope manier in Vallandry, Frankrijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Antwoorden (7)

liften en geduld hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem de tijd en ga liften! Heel leuk en je ontmoet bijzondere mensen. Doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt er naartoe fietsen of wandelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een lifters startpagina, plaats daar je vraag (en succes!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vliegen naar Grenoble of Chamonix lijkt me het eenvoudigste , maar wel duurder.
Met de trein van Brussel naar Grenoble (vol tarief -5 uur reizen) komt op 142€ enkel , dus goedkoop zeker niet.
Wat is er dan nog als alternatief? Busreizen die rond die perioden worden ingelegd....?

Toegevoegd na 4 minuten:
Wanneer je nog geen 25? jaar bent kan je nog altijd met Interrail voor jongeren . Dan kan je gans de maand voor een kleine prijs door Europa reizen (link)

Toegevoegd na 9 minuten:
Interrail: 279€ heen en terug , plus nog mogelijkheid om gans de maand ergens anders rond te hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga met de bus (eurolines) zo ver mogelijk Frankrijk in. Bijvoorbeeld naar Lyon.

Pak vanaf daar de trein naar Aime.

Vanaf daar zul je een stukje moeten liften of iemand moet je komen ophalen of je huurt een fiets.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vliegen met ryanair. erg goedkoop!